Sunday, May 29, 2011

masa kecik





sila bandingkan gambar comel di atas ngan gambar dibawah..tersangatlah berbeza..nape masa kecik bijik mata aku cam besar je..dan sekarang teramatlah kecik dan sepet..adakah..disebabkan oleh..muka aku makin mengembang..ataupun mata aku makin mengecut..ataupun..tu gambar budak lain..walamak!!..bukan2!!..tu aku la msa kecik-kecik2..abah dulu suka sangat snap pic anak-anak dia..banyak..tapi sebab banyak kali duk pindah umah..dari pahang..pastu ke kelantan.dan pindah..pindah lagi..maka..gambar tu..hilang macam tu je..




tapi takpelah..mata aku kecik ke besar ke..dapat diberi penglihatan ni aku cukup-cukup bersyukur..terima kasih tak terhingga kepada ma dan abah..tanpa mereka berdua..tiada la aku dimuka bumi ni..dan sebenarnya aku dah teramat rindu kat ma ngan abah..waaaaaaaaaaa....!_!..sedihla duk sini sorang-sorang..nak jumpa ma, nak jumpa abah..nak borak-borak ngan ma, nak borak-borak nga abah..nak tengok muka ma, nak tgok muka abah..nak dengar ma gelak, nak dengar abah gelak..nak merajuk ngan abah lagi..nak suh abah pujuk.. T_T..kalau duk kat rumah..rasa sangat-sangat diperlukan..rasa sangat-sangat dihargai..sayang ma ngan abah..sayang sangat-sangat..


          disebabkan kebosanan yang amat..duk dalam bilik 4 persegi ni sorang-sorang..jadi aku ngat nak ushar cerita kat youtube..tetiba jumpa video cam best ni..jom layan sama-sama..perjalanan hidup kita semua..dan buat bakal-bakal ibu dan bapa..video ni memang cukup-cukup berguna..jom layan..wasalam semua..





No comments:

Post a Comment