Monday, June 27, 2011

Aku ada radar kesan gay!!

Semalam duk belek surat khabar Kosmo dapat tambah 1 lg ilmu..
 ~ WANITA ADA RADAR KESAN GAY~....walamak!!..betul ke ni?!..

             Mengikut Kosmo, sekumpulan saintis Universiti Toronto, Kanada..wanita mempunyai naluri yang berfungsi seperti radar gay. Macam deria keenam  la, yang bantu dorang ni mengecam lelaki homoseksual dengan hanya memandang wajahnya. Hebat tak?..lagi hebat naluri tu, kalau pompuan tengah dalam fasa kesuburun dan teruja melakukan hubungan intim. Huhuhuhu..so gay-gay sekalian jangan berani nak tunjuk muka time kitorang ngah subur okay!.

           Ni bukan omong kosong la, sebab diorang ni dah buat 3eksperimen melibatkan 40 wanita.  Mereka diberi 80 gambar lelaki yang menunjukkan ekpresi wajah yang sama. Hasil kajian tu, jelaslah pompuan-pompuan ni dapat bezakan lelaki gay dan juga lelaki normal. Kalau biseksual boleh tak bezakan???..ermmm...kena kaji ni. Penting apa, maklumlah makluk ciptaan Allah s.w.t ni dah ramai sangat jadi perangai pelik-pelik. Nauzubillah...

         Mengikut ketua yang buat kajian pasal ni, Profesor Nicholas Rule..wanita dapat kebolehan ni secara semulajadi kerana didorong keinginan untuk mencari pasangan hidup dan nak ada anak. Aku pun nak anak dari lelaki yang normal okay..sape taknak. Tapi la kan, aku bukan la setuju seratus peratus, kalau memang betul la memang tu anugerah Allah s.wt. la. Untuk membantu umat-umatnya...betul tak??.

         So , wahai wanita seluruh dunia..sama-sama la kita praktikkan anugerah yang diberi sebaik mungkin..>_<. Aku rasa masa pegi zoo aritu, aku ada nampak 2 orang budak laki ni. Naluri aku kuat menyatakan diorang ni gay. Hahahahhaha..betul ke??. Tapi kalau mrs.hak tahu mesti dia marah,..~suka sangat prejudis ngan orang, dah la tak betol~..ermmm..yela...maybe tak kot. T_T...

           
             

No comments:

Post a Comment