Thursday, March 8, 2012

buat kamu..

terima kasih..
mr buddy..
terima kasih sgt-sgt..
mr buddy..


sebab...
buat saya rasa terharu ng hadiah besday tu..
betol,..saya rasa sgt-sgt terharu..
dan terkejut sgt..awak hadiahkn bear tu..
dulu berangan je nak bear camtu..
ngat nak yg comel-comel je..
tapi awak bagi saya yang laaaaaaagi comel..hehehehe..
saya betol-betol terkejut...


lagi satu..
terima kasih sebab cintakan saya..
sebab saya terlalu cintakan awak..
awak tak bg bear tu pun saya tetap cintakan awak..
walaupun banyak kali saya lukakan hati awak..
dengan kata-kata saya..
saya tahu salah saya..
maaf ye awak..


mr buddy..
walaupun apa yang jadi...
awak kena sabar tau..
saya memang camni..
saya sayangkan awak..
cuma kadang-kadang pangai saya pelik skit..
saya takut kehilangan awak sebenarnya..
kalau awak marah kat saya..
jangan marah lama-lama tau..
sebab nanti..saya akan rindukan awak..
awak tak marah pun saya dah rindu..
kalau awak marah..tak tahulah macamana saya nanti..
tolong jangan belajar marah saya..boleh tak?


awak tahu tak..


kadang saya risau..
tapi tak tahu macamana nak bagitahu awak betapa risaunya saya..
sebab tu saya membebel...


kadang saya tak suka orang buli kebaikan awak..
tapi saya tak tahu macamana nak bagitahu awak..
sebab tu saya membebel..


kadang saya nak ingatkan awak sesuatu..
tapi saya tak tahu camne nak ingatkan awak..
sebab tu saya membebel..

maaf ye...
tujuan saya satu je..nak awak paham..
biarlah awak kata saya suka membebel..
saya tak kesah..
asalkan awak paham...
betapa risaunya saya..
betapa saya tak suka orang buli kebaikan awak
dan betapa saya nak awak ingat sesuatu..tu je..


saya bertuah dapat awak sebenarnya..
dan saya juga nak awak rasa bertuah sebab dapat saya..
saya nak jadi kawan baik awak, teman awak, sahabat awak..
kekasih hati awak, tunang awak, isteri awak, ibu anak-anak awak..
wanita yang akan berjalan bersama awak di akhirat nanti..
dan saya nak jadi bidadari yang akan menemani awak disyurga..
boleh tak?..


mr teddy yg mr buddy bagi tuk besday saya..
best dapat tidur pelok bear..hangat terasa...hehehehe

bilik saya..

bubu..first present yg mr buddy bagi..bubu tu kura-kura sebenarnye..
yg pink tu..mr buddy bg jugak...comel kan?

nak tunjuk hasil keje saya...waktu kebosanan..sebab mr buddy sibuk keje..

seyes suke yg ni..comel sgt-sgt..


No comments:

Post a Comment