Monday, March 12, 2012

dah genap 2 tahun

Dah genap 2 tahun..ngat nak celebrate semalam..walaupun duk jauh..tapi spoil je, bila sorang mamat ni buat lawak (katanya la..sbb saya xknal member kamu tu camne dan dia pun tak kenal saya camne)...funny sangat..gelak sampai terburai air mata aku. Kenapa ada je yang mempersoalkan hubungan saya ngan kamu..??..pelik kan?. Last-last saya plak yang kamu marah sebab tak reti bezakan gurauan ngan benda serius..tapi takpela..kamu memang skit-skit dah belajar marahkan saya..bila persoalkan kenapa member-member kamu kata camtu. 
Okaylah..takpe..tu yang last..saya janji..walaupun saya cam nak sangat orang tahu saya ni bukan hanya simpanan kamu..i'm ur gf..dan lebih dari tu..nak harap kamu post..memang takde..dan dah terbukti..memang takde pon..kamu suka sorokan..soroklah..takpe..






p/s: gadis cam aku memang suka ingat tarikh-tarikh yang penting dalam hidup dia..excited..teruja..walaupun tu cuma sekadar nombor. 

No comments:

Post a Comment